Inside and Outside of Mr.Kratos

Inside and Outside of Mr.Kratos
Blog aku bertemakan 'warna-warna kehidupan'...confirm mata korang berjalur-jalur huhu...

Kratos's Clock Machine

Saturday, December 11, 2010

Liverpool Forever!!!huhu..,

LIVERPOOL F.C
Assalamualaikum! so selepas penat mecari idea untuk entry 'My 15' aku rasa aku nak cite pasal team yang aku gilai sehingga kalo kalah boleh menyebabkan kemarahan dan 'bad mood' yang sangat disegani hehe...
Liverpool,sape yang tak kenal dengan team nih kan dengan pretasi naik-turun diorang sejak 2 season kebelakangan ni.apa yang aku nampak diorang ni semua dah okay cuma memerlukan sedikit je masa lagi untuk 'click' sesame team mates.ape pon seriously cakap lah aku memang akan terus setia dengan Liverpool!






Roy Hodgson




Okay,menyentuh soal 'tactical' pulak aku rase Bos Liverpool iaitu Roy Hodgson nih maybe agak terbawak-bawak tactikal lama yang selalu beliau guna untuk Fulham dan jugak Copenhagen dulu.But one thing,we can't put all blames on him lah kan.sebab even dia selalu dapat criticize dari bermacam-macam pihak termasuk Reds fan club dan Liverpool's echo,tetapi beliau tetap optimis bahawa Liverpool akan menjulang trophy semaksima yang mungkin.dari pemerhatian aku pasal pak long ni,dia ni terlalu 'calm' dan kekadang boleh merencatkan momentum pasukan.tapi kite hanya boleh kritik,dia manager dia tahu lah apa nak buat kan?kang dia cakap.."korang ni banyak songeh la..try mai ganti aku trngok!"..haha kan susah kan?tapi tulah kadang-kadang tension jer tgk performance Liverpool yang turun naik nih.Roy just bole convince fan je cakap akan ada perubahan drastik tapi takde mende pulak kan.Frankly,don't worry Roy,we will be the 12th player in this team!selagi termampu aku akan support team aku nih and why not kalo diorang mampu stay on the big four listed kan?come on lads,keep it up!it is comeback time for us Roy!






League table...FuHHH!



  
Ni pulak league standing after seven matches hari tu.pergh bukan nak cakap la rase macam dah takde harapan untuk liverpool even nak stay top ten pon.tapi masa akan mengubah segala-gala nya kalo kita berubah dan cuba untuk bangun.hasilnye sekarang liverpool dah stay tangga kelapan.okay what kalo nak compared mase time table kat atas nih..bottom three kot..bole kene eliminate tu kalo terus stay kat situ.tapi apa-apa pon aku harap sangat liverpool akan habiskan season ni 'at least' top four.i do hope!come on YOU'LL NEVER WALK ALONE...




This is A.n.f.i.e.l.d and pride to be Anfield!




Anfield nih nama stadium liverpool sekarang.dengar cite stadium baru dah nak siap kot.kalau diikutkan jadual siap end of 2010.tapi tak dengar rumor pon pasal stadium nih.macam mana pon Anfield nih ade sejarah yang tersendiri..ape orang cakap,ade dia punya historical and memory values la untuk the kop.kalo aku tak salah stadium baru diberi nama Stanley's Park bersempena nama ex manager liverpool.kalo tengok zaman Stanley memang liverpool ni paling dasyat lah time tu.banyak pencapaian yang amat membanggakan yang dihasilkan oleh beliau ni.kire layak dapat Noble Award lah huhu.apa-apa pon memang layak la stadium tu tribute kat dia atas dia punya achievement untuk pasukan kesayangan ramai ini.








Sesuatu yang amat berharga,istimewa dan penyelamat didalam Liverpool F.C




Stevie G or Steven George Gerrard is PRICELESS

This is Alternate Kit

Home kit?i bet ya' like this!!!


2nd kit..awful and look gorgeous!


Fernando Jose Torres Sanz..sometime used to be Reds Saviour 




Steven Gerrard...Hail the capitan!!!!



0 comments :