Inside and Outside of Mr.Kratos

Inside and Outside of Mr.Kratos
Blog aku bertemakan 'warna-warna kehidupan'...confirm mata korang berjalur-jalur huhu...

Kratos's Clock Machine

Wednesday, December 8, 2010

Bencana Alam...adakah kita berada dipengakhiran???

Assalamualaikum..hurm aku rasa untuk entry kali ni lebih baik aku guna bahasa kebangsaan ja.setelah sekian lama menyepi,aku banyak mengkaji dan menyelidik tentang bahana dan juga bencana yang lewat kali kita rasai diakhir tahun 2010 ini.setelah beberapa kajian dijalankan,aku secara jujurnya ingin berkongsi dengan semua member-member.beberapa teori dan juga kajian telah dijalankan sejak berzaman-zaman dulu lamanya tentang satu fenomena yang digelar sebagai "kiamat".sebagai contoh,Amerika telah melancarkan sebuah jam yang disebut sebagai "doomsday clock".apa peranan dan fungsi jam ni sebenarnya???sebenarnya jam ni berfungsi menentukan skala masa yang berbaki bagi seluruh alam ini..specificnya bagi bumi.kalau korang search sendiri dan tengok jarum jam tersebut berbaki 7minit sebelum mencecah pukul 12.kalau benar ramalan jam tersebut,kita semua akan dapat melihat kemusnahan yang amat dasyat sekali.tak pasti lah kan kebetulan atau suratan.setiap kali jam tersebut bergerak,akan berlaku malapetaka yang hebat didunia.sebagai contoh dulu berlaku perang dunia ketiga dan sebagainya.

selain dari tu jugak,kajian purba sebagai contoh kajian puak mayan yang berusia ribuan tahun dulu telah menetapkan bahawa akan terjadinya satu kehancuran pada planet kita ni.tak tahula benda tu benar atau tidak tapi tanda-tanda besar telah pon terjadi!senang ja,kalau susah sangat kita ambil dari sudut Islam itu sendiri.tanda-tanda semua kita dah nampak cuma Major sign belum kelihatan.kalau kita kaji tentang bencana tahun ni,perhh..memang semua orang takut.aku nak tanya korang lah kan...bulan november 2010 je banyak mana bencana yang berlaku???banyak kan???kat Malaysia kita dikejutkan dengan banjir besar.di Indonesia plak letusan gunung merapi..sama gak kat Filipina,gunung berapi meletus jugak...tapi,bagi aku lahkan..benda ni still akan berlaku cuma lambat atau cepat ja.aku lebih tertarik tentang teori dan kajian Cayce.beliau menyatakan bahawa akan berlaku pergeseran mantel bumi dan akan menyebabkan gempa bumi yang palaing dasyat dalam sejarah tamandun.haaa..kan dah sama dengan apa yg jadi sekarang,tsunami,letusan gunung berapi contoh secara am nya.apabila mantel bergeser akan menyebabkan "api" didalam perut bumi yang dikenali sebagai inner core akan pressure outer core dan menyebabkan eruption diatas bumi...so???tak sama lagi dengan apa yang berlaku sekarang???

jadi kawan-kawan,fikir-fikirkan lah yer.aku akan kembali dengan kajian yang lebih terperinci lagi...

0 comments :