Inside and Outside of Mr.Kratos

Inside and Outside of Mr.Kratos
Blog aku bertemakan 'warna-warna kehidupan'...confirm mata korang berjalur-jalur huhu...

Kratos's Clock Machine

Monday, December 13, 2010

kejap sana,kejap sini and now back to my hometown...


Assalamualaikum semuaaaa!!! I'm back.so kali ni diatas permintaan kawan2 yang banyak view blog aku,diorang mintak untuk aku cita sedikit sebanyak tentang hometown aku dan jugak tempat2 yang telah memberi inspirasi dan juga mengimbau nostalgia2 silam huhu.Okay aku tinggal kat Kangar,Perlis.so tak banyak yang aku boleh describe pasal negeri yang comel lotey nih tapi yang uniknya kat Perlis kitorang ada kena tempias2 'winter wind'.so sekarang ni memang sejuk tahap U.K lah kat sini haha..one more thing,Perlis memang best sebab suasana yang sangat syahdu dan romantik.kalo aku nak cite satu2 memang tak akan habes so di entry yang lain aku akan cite dengan lebih panjang...




Okay kalo korang tengok collage yang aku bikin kat sebelah ni adalah tempat dimana aku sering lepak menghabeskan masa dengan bini aku dan jugak kawan2.Port kitorang ni adalah kedai makanan ala siam gitu!memang sedap dan gorgeous gilo la makanan kat sini.murah beb!


nama kedai ni kitorang panggil 'kedai kak da' je.memang agak riuh rendah bila malam menjelma..huhu mana tak nya semua 'hantu2 dan jin2' pakat2 keluo lepak kat sini.macam2 cite ada dari gossip public sampai la artis hahaha..


scenery kat tepi kedai ni memang heavenly tahap gila babas la kalo korang datang sini.bagi yang minat photoshot,leh la bawak model korang kat sini.opposite kedai makan ni plak ada futsal,tapi aku tak sempat nak ambik pic.


yang paling penting sekali adalah cyber cafe yang berada bersebelahan dengan kedai ni.cc ni adalah sumber bebudak kot2 area ni surf internet la.terima kasih kepada Embun Pagi kerana cc ni adalah kepunyaan LAKI dia hahaha...


ni yang sebelah ni pulak pic member2 aku yang sedang bergossip liar..haha..dari kiri tu name dia Key Mran.dia seorang jejaka yang disegani kerana kehebatan beliau bermain takraw.


yang baju merah sebelah key tu plak namanya Arm Maun..haaa kalo korang nak belajar ilmu hitam boleh ja jumpa dia haha..dia ni kuat melatah dan kurang gilo sikit je dari pokcik.yang sebelah arm tu plak Mat Eik.baju kegemarannya adalah berbelang2 kerana beliau memang hidung belang.dia adalah expert dalam perubatan untuk kaum Adam hahahaha..haa yang baju merah tu pulak adalah Bro shah.dia ni aku pon tak paham sebab keja dia banyak je kot...haha kire tahap business man kelas 1 la jugak dia ni..okay yang korang nampak kepala tu namanya Alun.nasib dia tak pose kepala dia bahagian depan..sebab apa?haa kalo korang nak tau dia memiliki tabung di kepala.dia ni kira macam duta tabung haji la..haha kalo aku nak cite memang tak cukup satu entry nih..tapi jangan risau,cerita2 yang hot akan dipaparkan lepas ini ye,so stay tune,okay see u tata!

5 comments :

  1. Unknown said...

    huhu..best btoi!

  2. Anonymous said...

    ANG TGU STA,ALUN DTG AKU BG DIA BC ENTRY ANG DOK MENGUTUK DIA NOO...MUAHAHAHAHHAHAHAHHA....

  3. Kratos Abdul Zeus (Fitri) said...

    hahaha menda plak oi..aku cita benda betoi la cik waby oi

  4. Unknown said...

    x best pon..ni ja blh bt??

  5. Anonymous said...

    CIK WABY TU SIAPA???? muahahahahhahahahha...