Inside and Outside of Mr.Kratos

Inside and Outside of Mr.Kratos
Blog aku bertemakan 'warna-warna kehidupan'...confirm mata korang berjalur-jalur huhu...

Kratos's Clock Machine

Friday, December 17, 2010

The Kawan2 Incorporated.

Assalamualaikum...


I'm back friends!so maleh aku nak cite panjang2 sebabnya bila aku dah mula bercerita,maka akan terjadilah sebuah assignment yang panjang.lagipon aku tak habes lagi siapkan assignment member aku mintak aku tolong buatkan.Fahmi!bukan buat free ye...RM50 and above lah kan hahaha..

so pics nih kitorang ambil sempena buffday akak Embun Pagi kite yang lepas.rasanya belom basi lagi kot kalo aku nak wish sekali lagi kat ko kan?haha HAPPY BIRTHDAY!theme yang aku rasa sesuai masa ni adalah "The Kawan2 Incorporated" sebab kitorang ni memanjang je merapu bersama-sama huhu...


 ha nih geng2 aku yang ada malam tu.aku rasa kalo ada budak2 baru nak kawan dengan kitorang,sure tak jadi kawan sebab kitorang ni bahasa kasaq 'sikit'.haha


haha..ni tren yang orang panggil cap ibu dan anak.kalo korang nak tau ni adalah dua member aku yang sporting.ha yang blakang pakai baju hitam tu memang penting..takde dia pakai pokai lah semua orang dalam Malaysia ni hahaa..sebab??ooo rahsia2.. :)

okay now,meh aku nak kenalkan dengan diorang ni.Alun tu kerja office kat Faber dalam hospital.keja dia memang susah,sebab selalu je aku tgk time die keja dia datang melantak kat kedai Kak da.Fahmi ni pulak adalah abg kesayangan si Alun ni.diorang ni memang jenis gilo sikit.Fahmi ni keje kat Matrikulasi Arau.keja dia pon mudah jugak,sebab selalu je ambik cuti.haa yang aku cakap suruh buat assignment tu beliau ni la.dia ni gilo dengan gadgets such SLR dan sebagainya lah.Syah pulak orang paling penting kat kedai kak pada setiap hari Selasa(kadang-kadang),Rabu,Sabtu dan Ahad.aku pon tak faham 'bisnes' ape yang dia buat,tapi memang duit banyak la dia ni huhu...okay2 fokus2..siapa Amri?haha beliau adalah laki Embun Pagi,agaknya sebab Amri kot sampai ko selalu je jadi "embun" ni wany!:P...hahaha..beliau adalah taukeh CC yang berjaya dan dia selalu je sebut "belen".aku pon tak faham.tapi dia memang bestttt!!!!ha yang dua lagi tu takyah cakap la kan...tu aku dan bini..kami memang suka makan free..haha..tapi yang pastinya..aku dah membesar bagaikan Gorilla..adeh!


Alun the tabung-man.beliau ni kalo korang nak tuko siling memang banyak la..haha..tu tengah frust sebab makwe takleh ikot...caaayang abang BONG!wahahaha.

Ahaha...kitorang ni memang best.kalo korang datang perlis tak jumpa kami,memang rugi la..jadi kalo datang perlis contact kami...haha...oh sebelom aku lupa..cameraman ni Dokeh tapi tak nampak plak...yerla dia kan cameraman!!!

jadi entry aku berakhir disini dulu.banyak keje nak kena settlekan..tapi kalo tak buat entry baru memang tak sah huhu...so jumpe lagiiii...Bye-Bye...


1 comments :

  1. Anonymous said...

    cuihh ang dulu wat entry ni nooo......