Inside and Outside of Mr.Kratos

Inside and Outside of Mr.Kratos
Blog aku bertemakan 'warna-warna kehidupan'...confirm mata korang berjalur-jalur huhu...

Kratos's Clock Machine

Friday, December 17, 2010

Diorang yang aku minat...




Salam semua..

sure punyalah korang kenal dengan nama2 yang bakal aku sebut nih..Katy Perry,Pixie Lott & Zooey Deschanel.maybe ade lah yang tak kenal,but aku memang gigih dan tekun follow diorang ni.(tapi blog diorang aku tak follow lagi!).

Okay diorang ni aku simplify kan sebagai manusia2 bergelar artis barat yang paling comey dihati aku.bace elok2 ek,artis barat,kirenya bini aku EXCEPTION lah kan.so meh2 ikut aku kite close up dengan diorang ni...

Katy Perry


okay dia nih seriously lah memang sangan Cute,Sexy,klakar dan sangat best bagi aku.aku start minat die masa 2008 lagi.first single die meletup 'hot & cold'.dulu masa aku promote lagu ni (time tu tak femes lagi),ramai yang cakap suara die macam laki lah,MAK NYAH lah dan banyak lagi.sekali dah top baru diorang nampak akan kecomelan beliau.mase time aku couple dengan dia dulu taklah comel macam ni.tapi dah femes ni makin cun pulak.minum inner shine aku tak tau lah kan.tapi seriously aku memang gilo lah and fan tahap beruk lah dengan minah ni!


Pixie Lott



Pixie Lott nama dia.dia nih dilahirkan kat England.memaaaaannngggg cute.tapi jatuh tangga ke-2 selepas akak katy perry la ape2 pon.aku start minat dengan lagu 'mama do'.siyes cakap la kan aku memang tau dia punye talent.1st time aku tgk dia masa aku tengah layan you tube.mase tu dia tak top lagi.dalam you tube die cover lagu 'apologies' dan memang aku dah start jatuh cinta la.bini aku punyaaa laaahh minat sampai nama keta pon dia namakan 'PIXIE'.aku clashed dengan pixie masa die nak sambung belajar kat manatah...but anyway and the truth is,she's so f*****g gorgeous!


Zooey Deschanel



the last one is Zooey Deschanel.die nih actress dan singer.aku faham,ramai yang tak kenal die ni.but korang tgk betol2 muka dia macam katy perry kan????tu la aku dah cakap bekas aweks2 aku semua nak iras2.okay dia pelakon cite yang sangat top bersama Jim Carrey iaitu cite 'Yes Man'.memang selambe betol minah ni.tapi sekarang dah kawen.kalo korang perasan kat MixPod aku kat tepi tu ade lagu nyanyian die.so senang cakap,die memang sangat jelita..cewahhh!



orait dude2 sekalian.tau korang pon ade gak "the cutest/handsome/macho things dalam hidup korang".tapi version artis la kan...so anyway hope u guys enjoy.aku nak tdooooo...bangun subuh woi!!!!haha tataaaa!

2 comments :

  1. Anonymous said...

    haagahahahhaa..wakkk luu awekz2 muuu..muahahhaa...

  2. Kratos Abdul Zeus (Fitri) said...

    Fahrin apa class.entahlah..hahaha.tp aku ada iras2 Fahrin org kata..hahah