Inside and Outside of Mr.Kratos

Inside and Outside of Mr.Kratos
Blog aku bertemakan 'warna-warna kehidupan'...confirm mata korang berjalur-jalur huhu...

Kratos's Clock Machine

Tuesday, December 14, 2010

Koleksi peribadi..cewahhh..

.:::Hello dan Salam 1Malaysia friends!:::.

wah,sebenaqnya rasa macam kurang normal dan waras kalau tak buat entry baru.(memang dah tak berapa nak waras dah pon).so dah jadik macam contest pulak nak lawan sape yang banyak mengeluarkan entry2 hot dan banyak.the nominee are...aku,Syakirah dan jugak akak blogger kita iaitu Embun pagi.hampa jangan jeles kalo aku buat banyak2 nooo..

so nak pendek je kali ni.aku nak tunjuk koleksi magazine yang aku selalu follow.so,i hope u guys out there follow ye..bak kata Salih yakob.."i polooooo!"


My Favorite Magazine goes to..... "4-4-2"

4-4-2 ataupon four-four-two(ceh sama la tu kan..) adalah majalah pilihan aku.dah cakap fanatic bola takkan taknak baca kan?


Okay lad,ni sebahagian dari koleksi 4-4-2.by the way sorry la no sebab pic kabur sikit.maklum la guna Nokia 6760 ja pon...
tengok!betapa tekunnya Pak long hampa membaca.haha..nak carik ilmu ni kat mana2 pon dapat..








So,selasai sudah untuk entry kali ni.aku akan kembali dengan cita2 yang lagi best untuk entry yang akan datang.aku sebenarnya memang malas tapi memandangkan ada certain pihak yang memaksa,so aku buat lah..hahaha belagak femes.okay ciow!

2 comments :

  1. Anonymous said...

    muahahahahahhahahah..kami nak jeles ka?? tgk cik kiah,hr nie ja 2 entry dia post koot..muahaha... ang kena fight ngn dia la... ni yg buek den berkobar2 nk wat entry lg nie, actually idea ada dah..tgu sat tarik napas jap..hauahah..

  2. Unknown said...

    wahahahahaha..nk wat entei nk kena kosentrasi.mana leh menulih klu ada org gilo kt seblh cik wani oi...hahahah