Inside and Outside of Mr.Kratos

Inside and Outside of Mr.Kratos
Blog aku bertemakan 'warna-warna kehidupan'...confirm mata korang berjalur-jalur huhu...

Kratos's Clock Machine

Thursday, December 16, 2010

Consolation pon okay...

Assalamulaikum & gud morning all,



haha dapat je result untuk contest my 15,aku agak TERKEJUT lah dengan result tu.mana taknya,aku budget tak dapat ape2 ataupon dapat CD tomok tu je hahahaha...takdelah tapi yang pastinya tahniah la untuk pemenang2 ye and thanks to Qarl.kang nanti aku teringin nak organize contest aku akan war2 kan advertisement nanti.aku dok budget tajuk tu akan menjurus kearah keagamaan la tapi dia punya method agak pelik sikit,"TEMPAT TERAKHIR KAMU DIDUNIA & SUDAHKAH ANDA BERSUJUD HARI INI?".agak susah la sebenarnye sebab dia punye syarat wajib mesti ada pic yang bersesuaian dengan tajuk and one thing,you guys kena buat karangan ala2 ketuhanan gitu TIDAK KURANG dari 200 patah perkataan la.

okay bab hadiah pulak,aku akan cari sponsor,but yang pastinya 1 je JUARA & 5 hadiah SAGUHATI.hadiah2 yang aku maksudkan adalah;


TEMPAT PERTAMA (JUARA)

*pakej Haji*


5 x SAGUHATI

*pakej umrah setiap satu*


so dari segi pemilihan pemenang ni korang alert lah kan,judge mungkin akan pilih yang paling DASYAT & YANG JUJUR LA.opsss satu lagi pasal syarat ni,ELAKKAN DARI EXPLOIT menda2 keagamaan ni.maksudnya jangan dok berlakon best la padahal korang acting je.come on lah kan benda2 relate dengan agama takkan nak HIPOKRIT kan?

Orait friends..apa2 info aku akan war2 kan nanti.yang pastinya contest kali ni akan MELIBATKAN DAKWAH DALAM BLOG!Salam 1BLOGGER,1AGAMA & 1MALAYSIA. 

1 comments :

  1. Anonymous said...

    ffffffuhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!! PANAAAAASSSS siooootttt entry kali nie..fanasss fannassss!!! adiah contest xleh blaa..pakej ahji..dan umrah..muahaha